Ante Fuzul: Knez nije sposoban pročitati i razumjeti zakon, a kamo li ga provoditi Ante Fuzul: Knez nije sposoban pročitati i razumjeti zakon, a kamo li ga provoditi
Dopredsjednik Gradskog vijeća Grada Biograda, Ante Fuzul, poslao je priopćenje za javnost koje objavljujemo u cijelosti. “Danas sam imao prilike pročitati članak o ideji... Ante Fuzul: Knez nije sposoban pročitati i razumjeti zakon, a kamo li ga provoditi

Dopredsjednik Gradskog vijeća Grada Biograda, Ante Fuzul, poslao je priopćenje za javnost koje objavljujemo u cijelosti.

“Danas sam imao prilike pročitati članak o ideji koja će gradonačelnika Biograda sigurno u povijesti zabilježiti kao jedinog spasitelja naše Ortopedske bolnice u Biogradu. Svi mi lažni dušebrižnici koji smo čuli da postoje svemirci sada ćemo saznati iz njegovih usta da je iste nemoguće vidjeti. Ali tu su, među nama, barem tako kaže u tekstu. Ili sam ja to krivo razumio, kao što su „oporbeni“ vijećnici grada Biograda, ali ne svi, nego njih 5 od 6 krivo napisali zahtjev za održavanje izvanredne sjednice krivo tumačeći članak 69. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Biograda na moru u kojem je jasno naznačeno da potpisan mora biti zahtjev predsjedniku gradskog vijeća, te središnjem tijelu za upravu, dok u stavku 4. gle čuda za gradonačelnika ne mora biti jer isto nije ni naznačeno kao u stavku 2. i 5. istog članka. Pa nam je zbog tog neznanja Ministarstvo odbilo zahtjev, a mi ponovili drugi pa nek opet odbije. Ali vrijeme radi tik tak otkucavajući 15 dana od 30.8.2019. godine.
Malo o spasonosnoj ideji za bolnicu. Interesantna je ideja i moram reći da mi se sviđa kako se pod pritiskom javnosti zbog toga što su, barem su tako pisali mediji, a ovo koprcanje ih samo stavlja pod veću sumnju, uhvaćeni s prstima u medu. Pa su sad pronašli spasonosno rješenje: prebaciti ćemo bolnicu pod grad Biograd, preuzeti njene obveze i sve super. Možda bi i bilo da se cijela priča ne temelji na članku 78. koji je dio glave prijelazne i završne odredbe Zakona o ustanovama (NN 76/93, 29/97, 47/99, 35/08) i čija odredba je vrijedila isključivo za Vladu RH na rok od 6 mjeseci od dana stupanja na snagu tog Zakona. Zakon je objavljen u Narodnim novinama 16.8.1993. godine te je valjanost odredbi članka 78. na kojeg se tako uvjerljivo poziva budući spasitelj bolnice istekla 24.2.1994. godine. U pripremnim materijalima za sjednicu smo našli tako i odredbu članka 207. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (NN 121/03) temeljem kojeg se mogu prenijeti upravljačka prava odlukom Županijskog poglavarstva, no i ovaj članak se u Zakonu nalazi u prijelaznim i završnim odredbama tog Zakona. No, dok je Zakon o ustanovama iz 93 sa izmjenama još uvijek na snazi, to je Zakon o zdravstvenoj zaštiti stavljen van snage donošenjem Zakona o zdravstvenoj zaštiti (NN 150/08) dakle 2008. godine. Zakon iz 2008. sa svim svojim izmjenama stavljen je van snage u 2018. godini donošenjem Zakona o zdravstvenoj zaštiti (NN 100/18). To znači da se članak 207 iz Zakona 2003 nije mogao primjenjivati ni 2008. a kamoli 2019. te me živo zanima tko je tvorac ovog „spasonosnog“ rješenja. Što gradonačelnik Knez radi 12 godina kao gradonačelnik, ako nije u stanju pročitati i ispravno razumjeti odredbe Zakona jer je upravo on taj koji daje prijedlog u proceduru, a već smo nekoliko puta bili svjedoci takvih grešaka samo u zadnje dvije godine od kada sam ja u vijeću.
No ono što ću napomenuti ovdje, a vrijeme je da se postavi i to pitanje, kako to da gradonačelnik Knez koji je, prema mojim informacijama od 2014. ili 2015. godine, postavši predsjednik upravnog vijeća bolnice, bolnicu sa pozitivnim saldom od 7,5 milijuna kuna, doveo do duga od 30 milijuna kuna, a bolnica je sada toliko dužna prema njegovim riječima. Barem sudeći po njegovim navodima u članku, a članak o pozitivnom saldu je također objavljen u istom glasilu 2014. godine. Vrijeme je da netko postavi i pitanje političke odgovornosti gradonačelnika Kneza jer je upravo kao predsjednik upravnog vijeća morao biti prvi koji će to spriječiti i zatražiti reviziju poslovanja, a to je upravo ono što ovih 5 „oporbenih“ vijećnika lažnih dušebrižnika traži, te pored toga da se sanira bolnica.
Jedino što je dobro u ovom članku rečeno je da jedinica lokalne uprave može sredstvima iz svog proračuna osigurati sukladno članku 11. Zakona o zdravstvenoj zaštiti, iznadstandardnu zdravstvenu zaštitu, a podsjetiti ću da smo mi za proračun 2018. godine na raspravi o proračunu u 2017. amandmanom predlagali nabavu mamografa 3D kao dodatnog uređaja kojim bi se poboljšala zdravstvena zaštita prvenstveno žena na području bivše općine Biograd, ali i bliže okolice. Isto tako, nedavno smo na raspravi o rebalansu proračuna predlagali amandmanom kupnju uređaja za magnetsku rezonancu koji je glatko odbijen, jer je bitnije bilo nabaviti novi automobil za potrebe grada. Vidim u članku da je sada u planu za nabavu. Sva sreća da mi iz oporbe nemamo ni znanja ni prijedloga.”

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.