Film “Ti mene nosiš” imat će tri prikazivanja u Zadru

Prošla su točno tri mjeseca od prvog prikazivanja debitantskog cjelovečernjeg filma “Ti mene nosiš”, redateljice Ivone Juka, a i dalje se ne smanjuje pozitivan dojam, koji je film ostavio na publiku i kritičare

Nakon premijernog prikazivanja u Zagrebu, zapaženih nastupa na filmskim festivalima u Karlovym Varyma, na Pula Film Festivalu ( nagrada Breza I 3 Zlatne Arene), Herceg Novom ( Zlatna mimoza za režiju) te nedavno na Sarajevo Film Festivalu, film Ivone Juka “Ti mene nosiš” bit će dio i Avvantura Film Festivala koji je počeo 22. kolovoza i trajat će do 28.kolovoza 2015. godine.

Film “Ti mene nosiš” imat će tri prikazivanja i to prema sljedećem rasporedu: 25.08. u 22h u Kraljevskim vinogradima, 26.08. u 22h u sv. Dominiku te 27.08. u 23h na Forumu. Ove zadarske lokacije nisu izabrane slučajno i svaka od njih donosi dašak prošlosti, kino pod zvijezdama i poseban ambijent koji će doživjeti svi oni koji dođu pogledati projekciju ovog zanimljivog i hvaljenog filma.

“Lijepo je doći u Zadar, prekrasni grad s bogatom prošlošću, zanimljivom arhitekturom i ljude koji znaju prepoznati dobar film. Vjerujem da će im se svidjeti i film “Ti mene nosiš”  te da će svaka od projekcija biti ispunjena do posljednjeg mjesta jer sve tri lokacije na kojima se film prikazuje, od Kraljevskih vinograda, Crkve Sv.Dominika i na koncu Foruma, imaju svoju priču i vjerujem da će se nekako senzibilizirati sa samim filmom i stvoriti poseban ugođaj kod publike i svih onih koji dođu vidjeti film. Vjerujem da će i zadarska publika doživjeti priču koju film nosi i uspjeti prepoznati naš rad. Avvantura Film Festival raste iz godine u godinu, sve je više usudim se reći vrhunskih filmova, koji ovaj festival svrstavaju uz bok najboljih festivala regije, a ukoliko nastave ovim putem sigurno će izaći u respektabilan festival koji nitko neće željeti zaobići. Fimove imaju, lokacije su savršene za filmsku publiku i Zadar je kao domaćin prepoznao vrijednost filma i njegovo značenje na hrvatskoj kulturnoj sceni“, rekla je Ivona Juka, redateljica filma.