SPORA BIROKRACIJA Investitori žele uložiti i zaposliti ljude, a ne mogu! SPORA BIROKRACIJA Investitori žele uložiti i zaposliti ljude, a ne mogu!
Nakon što je natječaj za 30-godišnju koncesiju Marine Zadar raspisan još u rujnu 2014. godine, zainteresirani investitori javili su se, a iako je otada prošlo... SPORA BIROKRACIJA Investitori žele uložiti i zaposliti ljude, a ne mogu!

Nakon što je natječaj za 30-godišnju koncesiju Marine Zadar raspisan još u rujnu 2014. godine, zainteresirani investitori javili su se, a iako je otada prošlo već tri godine, ne preostaje im ništa drugo nego čekati.

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, naime, krajem lipnja ove godine nakon višegodišnje se šutnje ponuđačima napokon obratilo dopisom iz kojeg proizlazi da nastavlja natječajni postupak, a od ponuđača traži da produlje bankovne garancije.

Nezadovoljni su i domaći i strani ponuđači koji su se javili na natječaj za koncesiju, a ukupno ih je pet. To su hrvatski konzorcij Porto Jadera 1177, ACI, turska Dogus grupa, te Marina Signum, Sutomišćica, Zadar i Olive Island.

Cijeli natječaj osporava tvrtka Tankerkomerc d.o.o. koja je godinama na rubu opstanka, a svim zakonskim sredstvima bori se za pravo na koncesiju, osporavajući natječaj koji je raspisan.

Tankerkomerc je u posjedu zadarske marine punih 35 godina te od 1996., tvrde u tvrtki, traže konverziju prava na korištenje pomorskog dobra u pravo na koncesiju unatoč tome što do današnjeg dana državi za korištenje zadarske marine nisu uplatili ni kunu u proračun, izvijestio Jutarnji list.

Vrijeme prolazi, ništa konkretno se ne događa, nema naznake ni da će biti pomaka u bližoj budućnosti, a tvrtke koje su se javile na natječaj čekaju i produžuju bankovna jamstva.

Podsjetimo, prije više od godine dana u razgovoru za portal Kalelarga info, Hrvoje Panjol, direktor konzorcija Porto Jadera 1177, kazao je kako je ovakva situacija neprihvatljiva, te da u njoj gube svi – investitori, koji su se javili na natječaj i uložili vrijeme i novac; marina Zadar, koja se ne razvija; Grad Zadar, lokalna zajednica i državni proračun, koji ne ubiru prihode od koncesije.

“Naš projekt predviđa investiciju od 100 milijuna kuna, otvaranje preko 400 novih radnih mjesta, te razvoj marine.”

 

 

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.