GREENON MOVEMENT ORGANIZIRA FESTIVAL DOBRE HRANE I TURIZMA “Taste and travel” od 10. do 13. rujna u Zadru GREENON MOVEMENT ORGANIZIRA FESTIVAL DOBRE HRANE I TURIZMA “Taste and travel” od 10. do 13. rujna u Zadru
Od 10. do 13. rujna u Zadru se održava Festival dobre hrane i turizma “Taste and travel”. Nakon prošlogodišnjeg uspješnog prvijenca, GreenOn Movement tim... GREENON MOVEMENT ORGANIZIRA FESTIVAL DOBRE HRANE I TURIZMA “Taste and travel” od 10. do 13. rujna u Zadru
Od 10. do 13. rujna u Zadru se održava Festival dobre hrane i turizma “Taste and travel”.
Nakon prošlogodišnjeg uspješnog prvijenca, GreenOn Movement tim organizira rujanski Festival posvećen inovacijama, najnovijih trendovima i prilikama za mlade u prehrambenoj industriji i turizmu.
U sklopu trodnevnog Festivala na zadarskom poluotoku, održat će se Sajam inovacija u prehrambenoj industriji, Sajam karijera u turizmu i prehrambenoj industriji, Sajam proizvodi hrvatskog sela i Craft beer festival.
Jedan od glavnih ciljeva GreenOn Movementa je povezivanje gospodarstva i visokog obrazovanja i borba protiv visoke nezaposlenosti i odseljavanja mladih ljudi iz Hrvatske. U skladu s tim ove godine održat će se natjecateljski sajam inovacija u prehrambenoj industriji. Projekti najboljih mladih inovatora bit će predstavljeni na stranici www. greenomovement.com , gdje će se moći i glasati za iste.  Projekti i inovator bit će  predstavljeni na donjoj rivi u sklopu Sajma inovacija u prehrambenoj industriji.
Na sajmu karijera predstavit će se veće tvrtke iz prehrambene industrije koje ulažu u svoje ljudske resurse.
Tako će na jednom mjestu moći vidjeti najnovije proizvode i aktualna dostignuća kao i istraživanja i proizvode čiji razvitak je planiran u budućnosti. Cilj ovog dijela projekta je, s jedne strane približiti tvrtke mladima i prikazati mogućnosti rada u prehrambenoj industriji, a s druge strane promovirati tvrtke koje rade na konstantnom usavršavanju i praćenju trendova te kao takve jedine uspijevaju zadržati kontinuitet dobrog poslovanja i u vrijeme krize.
Sajam Proizvodi hrvatskog sela je najznačajniji seljački sajam u Hrvatskoj. Na ovom najvećem i najstarijem sajmu tradicijskih proizvoda u Hrvatskoj u proteklih je trinaest godina u više hrvatskih gradova izlagalo više od četiri i pol tisuće proizvođača. Sajam je posjetilo više od 120 tisuća ljudi. Manifestacija se održava ispred crkve Sv. Donata. Cilj manifestacije je omogućiti građanima  Zadra i njegovim stranim posjetiteljima povoljnu kupnju domaćih tradicijskih proizvoda koji se ne mogu pronaći u trgovinama. Na sajmu će se moći kušati i kupiti kvalitetni domaći suhomesnati proizvodi, vina,  rakije, maslinova ulja, ekološki proizvodi, sirevi, smokave i ostale domaće tradicionalne delicije koji direktno od proizvođača stižu na sajam u Zadar.
U sklopu trodnevne manifestacije na donjoj rivi održat će se prvi Craft beer festival u Zadru gdje će svi ljubitelji piva moći kušati i kupiti piva proizvedena od strane malih domaćih craft pivara. Posjetitelji će imati priliku upoznati pivare te iz prve ruke naučiti nešto o proizvodnji piva.
 Ugostiteljski dio manifestacije obogaćen je konceptom “Best of Croatia”, inovativnim spoj trgovine i ugostiteljstva tradicionalnih poljoprivredno prehrambenih proizvoda. Ponuda je bazirana na odabranoj hrani i piću s hrvatskim podrijetlom. Spaja najbolje prehrambene proizvode industrije i malih poljoprivrednih gospodarstava. 
U glazbenom dijelu programa nastupit će Pavel, Gretta i Gatuzo, a ulaz na festivalska događanja je besplatan.
Vezano za organizatore, tim GreenOn Movement, treba reći kao je riječ o projektu nastalom u suradnji interdisciplinarne grupe mladih ljudi i studenata iz Hrvatske udruge mladih.
Cilj projekta je aktivnije uključivanje mladih ljudi u društvo i promicanje inovativnosti, poduzetničkog duha, društveno odgovornog poslovanja i zelenih tehnologija.
GreenOn Movement želi skrenuti pažnju i pomoći u rješavanju velike nezaposlenosti mladih, nepovezanost i tržišta rada i sektora obrazovanja, manjka inovativnosti u gospodarstvu, nedostatnog korištenja zelenih tehnologija u gospodarstvu te nedovoljnog iskorištavanja lokalnih konkurentskih prednosti s ciljem zapošljavanja mladih ljudi i njihovog ostanka u Hrvatskoj.
11800166_809726799124301_4811594307877869401_n11923209_662802153856574_3988389276755034232_n

 

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.