Nakon ljutitih reakcija građana, vratili dežurni telefon Stožera – ali do 17h

Nakon što su građani loše dočekali odluku Zadarske županije da tijekom uskrsnih blagdana ukinu dežurni telefon Stožera civilne zaštite, iz Županije su ipak odlučili da će se javljati na telefon i to do 17 sati, a nakon toga da će se moći obratiti Stožeru putem e-maila.

Podsjetimo, građane je razljutila odluka da tijekom vikenda ukinu dežurni telefon, te su županu Božidaru Longinu i njegovim zamjenicima uputili brojne kritike, pa čak i uvrede putem društvenih mreža.

Kada su vidjeli reakcije građana, iz Županije su sinoć žurno promijenili odluku, te izvijestili da će dežurni telefon ipak raditi do 17 sati, a nakon toga mogu kontaktirati Stožer putem maila.

Dožupan Šime Vicković je ukidanje dežurnog telefona nespretno pokušao prikazati kao nesporazum između njega i pročelnika, te opravdati župana Longina da to nije bila njegova odluka.

No bez obzira na to je li bila njegova odluka ili nije, Longin je, čim je vidio da je netko njemu podređen napravio loš potez, trebao odmah reagirati, a ne čekati da se lokalni i nacionalni mediji o tome raspišu, a građani ljutito reagiraju, te tek onda vratiti dežurni telefon.

Dok traje ova krizna situacija zbog pandemije korona virusa, župan mora shvatiti da nema odmora, spavanja ni blagdana.

Župan Longin na konferencijama za medije koje se održavaju radnim danima često ističe kako smo u ovome svi zajedno, i liječnici, i medicinske sestre, i policija, i novinari, i Stožer, pa prema tome, ako svi drugi preko vikenda i blagdanima rade, onda bi tako mogao i on i njegov zamjenik Šime Vicković i ostali koji trebaju u Županiji, a ne da im je problem preusmjeriti fiksni telefon na mobitele, pa biti dostupni građanima, ako već nitko ne želi dežurati u Domu županije.