Postoje bajke s kojima smo odrastali i još uvijek odrastamo, koje nas određuju, bajke koje podučavaju i ocrtavaju gotovo neumoljivom točnošću naše sudbinske vertikale. Bajke stoje i postoje kao putokazi. Prošlo je više od stoljeća i pol otkako je Hans Christian Andersen, inspiriran španjolskim izvornikom iz 14. stoljeća, napisao bajku Carevo novo ruho. U ovoj novoj dramatizaciji Jadranke Bargh Car je ujedno i Kralj, on je sve što poželi. Pa kao da je to važno u današnje vrijeme! Svejedno je, Car ili Kralj, zar ne? Isto tako, nije važno tko je sluga a tko varalica! Nevažno je i koliko je ljudi stradalo u strašnom potresu u Carstvu, Kraljevstvu. Važno je je li stigao novi katalog kupaćih kostima. Nije niti važno je li Car, Kralj sposoban voditi to Carstvo, Kraljevstvo, niti je važno zna li tko je Michelangelo Buonarotti, a još manje poznaje li njegova djela. I, na kraju, nije važno je li Car, Kralj, glup ili pametan, niti način na koji je zaradio novac za svoje novo ruho! Ma neka je on sit i neka ima najnovije ruho, lijepo, novo ruho, i neka se ništa drugo ne mijenja… A nama se, udobno zavaljenima u crvene baršunaste stolice gledališta, valja nadati do kraja predstave da postoji barem jedno iskreno dijete kojemu će se istina uspjeti oteti s usana. Koji će iskreno, iz sveg glasa, viknuti Caru i Kralju, narodu, publici, nama, vama, sebi, da primjećuje i zna što vidi, što čuje, što je osjetilo i što stalno i neumoljivo ćuti.
Cara u predstavi igra Jakov Modrić, Caricu Lorena Gulam, Sluge i Varalice Nika Medić i Paula Kalcina, Carev i Kraljev Savjetnik je Ivan Kalcina, Dvorjani su Marija Harangozo i Teo Jerković, dok je Iskreno dijete najmlađa polaznica Drame plus, Daniela Kalcina. Raskošnu kostimografiju potpisuje Anita Goreta koja se igrala s raznim razdobljima te bila inspirirana istaknutim, poznatim i priznatim, zanimljivim povijesnim ličnostima – carevima i kraljevima koji su poznati po tome da su “veoma držali do svoga ruha”. U kostimografskim elementima koristila je motive i krojeve Luja XIV. iz Francuske te englesku kraljicu Elizabetu I. koja je bila poznata po pretjeranom kičenju i prekrivanju gotovo čitave površine svoga tijela. Dvorjani, savjetnici i ostali kostimografski su inspirirani Elizabetom Bathory, krvavom mađarskom groficom, Mozartom i ostalim slavnim povjesnim ličnostima. Scenografiju inspiriranu Viktorijanskim kazalištem potpisuje izraelski scenograf Luka Lang, a za odabir glazbe je zadužen sam redatelj predstave. Oblikovanje svjetla potpisuje Frane Papić, a oblikovanje tona Mate Petričević iz Kazališta lutaka Zadar. Predstava je namijenjena djeci uzrasta +7.