Priopćenje Turističke zajednice Zadarske županije

Turistička zajednica Zadrske županije, na čelu s Mihaelom Kadija, oglasila se priopćenjem za medije vezano uz projekt Ryanair.

“Za početak, Direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Zadarske županije nema ovlasti za preuzimanje financijske odgovornosti za visoke iznose, već Odluku o udruženom oglašavanju donosi Vijeće Turističke zajednice Zadarske županije.
Nadalje, istaknuli bismo kako su jedina sredstva u projektu oglašavanja „Ryanair“ koja su kontinuirano osigurana i stabilna posljednjih godina jesu sredstva Zadarske županije i Turističke zajednice Zadarske županije.

Što se tiče oglašavanja, Turistička zajednica Zadarske županije može garantirati za iznose potpisanih ugovora. Cijeli projekt ovisi o dobroj volji. Ne možemo garantirati za nepotpisano. U suprotnome se radi o neodgovornom poslovanju na što je Turistička zajednica upozorena od strane Nadzornog odbora i revizije.
Upravo takvo postupanje od strane Zračne luke Zadar, a to je potpisivanje iznad ugovorenog, dovelo je cijeli projekt na 4,3 milijuna kuna dugovanja. Valja znati kako godišnji prihod TZ Zadarske županije iznosi 5,5 milijuna kuna.
U svim razgovorima kojima je Turistička zajednica sudjelovala od rujna govorilo se o jednakom broju linija zbog dugovanja po projektu iz 2015. i 2016. koji iznosi više od 4 milijuna kuna.

Pogrešno se u posljednje vrijeme želi prikazati u javnosti, a posebno posljednjim priopćenjem Zračne luke, kako promet na Zračnu luku Zadar ovisi o udruženom oglašavanju. To ukazuje na pokušaj manipulacije javnosti i stvaranje pritiska na Turističku zajednicu Zadarske županije, njene odgovorne osobe i tijela.
Svako povećanje prometa u Zadarsku županiju je dobrodošlo i hvalevrijedno, no treba jasno razlučiti oglašavanje od samog poslovanja i rada Zračne luke Zadar koja vodi pregovore s avio-prijevoznicima. Smatramo neprofesionalnim i nekorektnim prebacivati odgovornost za poslovanje Zračne luke na neprofitnu promidžbenu organizaciju koja svojih 25% prihoda (1,2-1,5 milijuna kuna) ulaže u promidžbu isključivo Ryanaira.

Možemo zaključiti i obavijestiti javnost kako je Zračna luka slobodna pregovarati daljnje uvjete s avio-prijevoznicima u svoje ime i za svoj račun.
Turistička zajednica više puta je obavijestila pismenim putem o procijenjenom iznosu punomoći za marketinške uvjete u 2017. godinu s obzirom da je u tijeku ugovaranje s jedinicama lokalne samouprave, TZ-ima i ključnim turističkim subjektima, što se prvi puta odvija unaprijed, tj. za sljedeću godinu.”