SRAMOTNO I ŽALOSNO Direktor Nasada Lenko Ugrinić ne zna ništa o pogibiji starice i odšteti koju Grad mora platiti zbog nemara njegovih djelatnika! SRAMOTNO I ŽALOSNO Direktor Nasada Lenko Ugrinić ne zna ništa o pogibiji starice i odšteti koju Grad mora platiti zbog nemara njegovih djelatnika!
Većina ljudi kad nešto pogrešno naprave ili ne znaju nešto što bi trebali znati, osjećaju nelagodu i pokušavaju pružiti barem neko objašnjenje i opravdanje,... SRAMOTNO I ŽALOSNO Direktor Nasada Lenko Ugrinić ne zna ništa o pogibiji starice i odšteti koju Grad mora platiti zbog nemara njegovih djelatnika!

Većina ljudi kad nešto pogrešno naprave ili ne znaju nešto što bi trebali znati, osjećaju nelagodu i pokušavaju pružiti barem neko objašnjenje i opravdanje, međutim ne i Lenko Ugrinić, direktor Nasada.
On je, podsjetimo, uhljebljen za direktora spomenute gradske tvrtke prije dvije i pol godine.
No krenimo redom. Nakon što smo doznali da je Općinski sud u Zadru donio nepravomoćnu presudu u slučaju 75-godišnje Ružice Peleško koja se 2014. godine utopila u bunaru u parku nedaleko od Doma umirovljenika Zadar, odlučili smo zatražiti njegov komentar.
Prema presudi, Grad Zadar je odgovoran i mora isplatiti odštetu u iznosu od 370 tisuća kuna potomcima preminule gospođe. Obitelj pokojne gospođe tužila je Grad Zadar jer je park u njegovom vlasništvu, a održava ga tvrtka Nasadi d.o.o. koja je također u vlasništvu Grada Zadra.

Djelatnici tvrtke Nasadi su, pri održavanju parka, trebali vidjeti opasan bunar i staviti poklopac (što je i učinjeno nakon smrti nesretne žene). Ne trebamo ni spominjati da je pravo čudo što i ranije nije netko stradao na tom mjestu.

Iako ne dvojimo u to da obitelj nesretne žene zaslužuje spomenutu odštetu, s obzirom da 370 tisuća kuna nije mali novac, pogotovo u vrijeme krize, u kojoj Grad Zadar kasni s isplatama čak i socijalno najugroženijim kategorijama, zanimalo nas je kako Lenko Ugrinić komentira ovaj slučaj do kojeg ne bi došlo da su njegovi djelatnici radili svoj posao kako treba.
Zanimalo nas je i je li nekoga sankcionirao zbog propusta, je li netko dobio otkaz i je li razmišljao da i sam ponudi ostavku kao moralni čin nakon smrti starije gospođe.
Nazivali smo ga čitav tjedan u ured, međutim nikad ga nije bilo.

Stoga smo mu sa svim tim pitanjima, ali i nekim drugima o kojima ćemo više u idućem članku, poslali pismeni upit.

Nakon otprilike 15-ak dana, Ugrinić se udostojio odgovoriti, a njegov odgovor je glasio – da nije upoznat s tim predmetom!

Dakle, nesretna starica je mrtva, umrla je u mukama u bunaru, jer njegovi djelatnici nisu bili u stanju staviti poklopac, a on nije upoznat s predmetom.

Grad će, zbog njihova propusta, morati platiti 370.000 kuna naših novaca, koji dajemo mi porezni obveznici, a on nije upoznat s predmetom?! Žalostan je to odgovor jednog direktora. Trebalo bi ga biti sram tako odgovoriti, a vjerujemo da ne bi tako bahato odgovarao da se radi o njegovoj privatnoj firmi, a da odštetu zbog propusta njegovih djelatnika mora plaćati on sam.
Ovako plaćaju građani, pa računa – što ga briga? Zašto bi se i upoznavao s tim predmetom?!

 

Bunar 800x450

Djelatnici Nasada nisu stavili poklopac na bunar, pa se nesretna starica utopila. Obitelj je tužila Grad Zadar jer su i park i tvrtka Nasadi u vlasništvu Grada

  • Mijo

    1. travnja 2016. #1 Author

    Odvratan lik. Sram ga može biti. Mogao je barem obitelji izraziti sućut i ispričati se.

    Odgovori

  • Mrzim pijance

    1. travnja 2016. #2 Author

    Od čega je ovako crven u faci???? Je li od alkohola????

    Odgovori

  • Odvratni bahati pijančina

    1. travnja 2016. #3 Author

    Da se meni mater utopila u bunaru nečijom krivnjom i da je majmun tako bahat dao ni mu ja dvi uz uši pa da vidimo koliko bi se smijao. Strahota… naježio sam se i razbjesnio čitajući ovaj članak.

    Odgovori

  • anet

    1. travnja 2016. #4 Author

    Grad bi ga trebao smjenit ako vec grad placa njegov propust

    Odgovori

  • Zadarski Partizan

    1. travnja 2016. #5 Author

    Tipično ponašanje ljudi koji rade u gradskim tvrtkama. Svi oni misle da su građani zbog njih, a ne obrnuto!

    Odgovori

  • Nina

    2. travnja 2016. #6 Author

    Sram ga može biti. Malo je rodbine zaposlio u nasadima! Sankcionirati ga u najkraćem roku! Neka bude primjer drugima. Ne bi da mu je ćaćino.

    Odgovori

  • Meši

    2. travnja 2016. #7 Author

    najedite se govana svi odreda gamad jedna nezahvalna najlakse je srati po nekom koga ne znas. prvo pogledajte sebe pa onda sudite! Ugriniću kralju samo tako!!!

    Odgovori

  • xyz

    5. travnja 2016. #8 Author

    Gospodin
    Lenko Ugrinić je super čovik i vođa firme. Tvrtka Nasadi ne brine o bunarima o kojima piše dotična, niti će ikad brinuti, kako možete napisati gospođo takvu laž, niste uopće informirani. Sramite se gospođo Valentina!!!

    Odgovori

    • Re:

      5. travnja 2016. #9 Author

      Naravno da tvrtka Nasadi ne brine, zato je ova stara žena, nečija majka i baka, umrla u mukama daveći se u mulju. Sigurno je sud bezveze i bez razloga dosudio 370.000 kn odštete obitelji stradale. A da je uhljeb Lenko dobar čovjek onda bi mu prva rečenica bila – ispričavam se obitelji, izražavam najdublju sućut, radnici su trebali upozoriti na opasan bunar ili staviti poklopac, žao mi je… Eto, to bi, objektivno govoreći, dobar čovjek napravio. Uhljebi iz firme koji mu se uliziju ne mogu dati relevantan komentar na članak.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.