U Arsenalu otvoren Destinacijski forum Zadar 2016. – “Brendiranje i komunikacija“

U prostoru Arsenala u Zadru u srijedu, 18. svibnja 2016. godine započeo je „Destinacijski forum Zadar 2016. – Brendiranje i komunikacija“, na kojemu će se razgovarati o osnaživanju turističkog sektora prenošenjem iskustava s drugim djelatnicima u turizmu. Otvarajući destinacijski forum, ministar turizma Anton Kliman je istaknuo kako su ambicije Hrvatske da uđe među 20 najkonkurentnijih turističkih destinacija, a za to treba stvarati posebne proizvode te se na taj način istaknuti na tržištu.

„Turizam više nije samo sunce i more. Gosti danas traže drugačiji autentični događaj. Kako bismo održali korak s konkurencijom i na nekim tržištima bili prvi moramo se promovirati ciljano i efikasno, odnosno promovirati naše turističke proizvode koji su traženi na tim tržištima. Upravo je zato ključ razvoja hrvatskog turizma destinacijski menadžment. Svaka destinacija u Hrvatskoj dio je cjelovite turističke priče koja je raznolika, bogata i koja može privući različite segmente tržišta za goste različitih potreba. Specijalizacija i pronalazak tržišne niše je ono što stvara dodatnu potrošnju, a implementirano je u razvoj hrvatskog turizma do 2020. godine kroz poboljšanje efikasnosti destinacijskog upravljanja na lokalnoj i regionalnoj razini, te koordinacije nacionalne turističke politike s razvojem destinacijskog proizvoda. Hrvatska se odnedavno promovira kao destinacija koja je puna života, privlačna tijekom čitave godine i to predstavlja odličnu platformu i marketinšku podršku za razvoj destinacija, upravo u skladu s tim ciljevima i konceptu“ – kazao je Kliman u Zadru.

Na otvaranju je govorio i župan Stipe Zrilić koji je rekao kako je zahvaljujući svom zemljopisnom položaju te prirodnim ljepotama naše područje odavno postalo privlačnom turističkom destinacijom. „Gosti koji prije svega dolaze radi uživanja u moru i suncu, dolaze u Zadarsku županiju već desetljećima. Naravno, sve više je i onih koje privlači naša bogata kulturno-povijesna baština, no trendovi u turizmu se mijenjaju i sve navedeno jednostavno nije dovoljno. Suvremeni gost dolazi po doživljaj. Koncepcija koja nudi samo more i sunce odavno je stvar prošlosti. Gosti dolaze doživjeti nešto novo, traže nove destinacije, nove sadržaje, nove atrakcije.“, naveo je župan i dodao kako je Zadarska županija na tom tragu izradila Glavni plan razvoja turizma kao sektorski planski dokument usklađen s relevantnim nacionalnim, sektorskim i županijskim planskim dokumentima, a koji predstavlja kvalitetan temelj za dugoročan održiv razvoj turizma, osobito onih posebnih vrsta turizma za čiji razvoj na našem području postoje dobre pretpostavke. „Brojke u turizmu su velike, prošle nas je godine posjetilo više od 1,5 milijuna gostiju koji su ostvarili oko 10,7 milijuna noćenja. Smještajni kapaciteti rastu, isto kao i njihova kvaliteta. Broj europskih gradova s kojima je Zračna luka Zadar povezana tijekom ljetne sezone je sve veći, a raste tako i broj putnika koji u Hrvatsku stižu preko naše Zračne luke. I broj kruzera koji pristaju u novu luku Gaženica raste. No unatoč tome naš turizam i dalje je prije svega onaj kupališni i ima odliku sezonalnosti. Postoji li mogućnost da se to promijeni? Odgovor na to pitanje pokušat će nam dati i ovaj forum.“, rekao je na otvaranju župan Zrilić.

Nazočnima su na otvaranju govorili i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić i direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija.

Na Destinacijskom forumu sudjeluje Pete Radovich JR, kreativni direktor TV-kanala CBS Sports i izvršni producent emisije “Inside NFL”, Aidan Pender, neovisni poslovni analitičar i konzultant sa sjedištem u Dublinu, Tomo Ricov, osnivač i direktor Weekend Media Festivala i specijalizirane event agencije Pepermint, Kyle Embry, stručnjak za menadžment tematskih parkova i atrakcija, danas nezavisni konzultant usmjeren na operacije, razvoj obuke, procjene izvedivosti kao i poslovno planiranje te financijske analize, te brojni drugi stručnjaci, među kojima i profesori Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru.

Konferenciju organiziraju Turistička zajednica Zadarske županije i Sveučilište u Zadru na inicijativu i podršku Zadarske županije te partnerstvo Arsenala i Ilirija d.d.

Foto: HRT Radio Zadar