Vir predstavljen na međunarodnom turističkom sajmu ITB u Berlinu Vir predstavljen na međunarodnom turističkom sajmu ITB u Berlinu
Na vodećem svjetskom sajmu za putovanja i turističku djelatnost, kako se uobičajeno tepa berlinskom ITB međunarodnom sajmu turizma, virski turistički djelatnici ponovno su predstavili... Vir predstavljen na međunarodnom turističkom sajmu ITB u Berlinu

Na vodećem svjetskom sajmu za putovanja i turističku djelatnost, kako se uobičajeno tepa berlinskom ITB međunarodnom sajmu turizma, virski turistički djelatnici ponovno su predstavili turističku ponudu otoka Vira. Direktorica destinacijske kompanije Vir turizma Kristina Perić, voditelj agencije Vir turizam Mate Čulina i djelatnik Srđan Liverić bili su od 8. do 10. ožujka u Berlinu, nakon što su prethodno sudjelovali na brojnim međunarodnim sajmovima turizma od Brna, Bratislave, Ljubljane, Milana i Budimpešte do Praga, Münchena i drugih europskih metropola. Iako će Virani još odraditi turistički sajam Place2Go u Zagrebu te krajem ožujka i početkom travnja Globaline Tourist Travel Fair u Katowicama i Krakowu, berlinski je sajam bio šećer na kraju ovog dijela europske turneje.

– Berlinski ITB je vodeći svjetski sajam turističke industrije na kojemu se predstavlja gotovo 200 zemalja s pet kontinenata, a procjenjuje se kako se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni čak sedam milijardi eura. Vir turizam u kontekstu berlinskog sajma ima svoje tradicionalne partnere, poput gigantskog Tui Group ili Coop Trr s njihovim turističkim agencijama, ali je ITB također uvijek sjajna prilika za pronalaženjem novih poslova i poslovnih partnera. Njemačka je naše važno emitivno tržište, odnosno među tri najznačajnija za otok Vir – kaže direktorica Perić predstavljajući sajam i segmente poslovnog djelovanja destinacijske kompanije u konkretizaciji suradnje s više njemačkih turoperatora koji se bave iznajmljivanjem privatnog smještaja, kao i onaj osnovni – promociju otoka Vira.
Virani su tako na ITB-u nastupili na štandu Zadar region gdje su bili suizlagači s drugim ustanovama i tvrtkama, pa su se iz zadarske regije predstavili još Turistička zajednica Zadarske županije, Turistička zajednica Grada Zadra, Turistička zajednica Općine Preko, Zaton Holiday Resort, Zračna luka Zadar, Ilirija Biograd Hoteli, Terra Travel, hotel Pinija, Villa Dalmacija Preko i Apartment Sunny Side Zadar. Kao partneri Zadar region virski turistički djelatnici sudjelovali su još na sajmovima i radionicama u Londonu i Bruxellesu, odnosno Torinu, Pragu, Beču i Varšavi. Tržište Njemačke jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam s kojega se ostvaruje najveći turistički promet, a isto je i na otoku Viru. U rekordnoj 2018. godini gosti iz Njemačke ostvarili su na Viru 230.609 noćenja ili 29,8 posto više nego lani (177.712), odnosno najviše nakon slovenskih turista. Nijemci su imali i 18.068 turističkih dolazaka što predstavlja povećanje od 22,8 posto (lani 14.717), a bolji od njemačkih gostiju bili su tek Mađari i Slovenci. Turisti iz Njemačke apsolutno su zato najbolji u rezultatima noćenja u komercijalnom smještaju (138.986) s rastom od 16,9 posto, dok su s brojkom od 13.574 turističkih dolazaka na drugom mjestu, odmah nakon najboljih Mađara.

Foto: Virani s predstavnicima turizma iz Zadarske županije na štandu Zadar region u Berlinu

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.