Virani na sajmu turizma “Place2Go” predstavljaju brošuru “Više od otoka” Virani na sajmu turizma “Place2Go” predstavljaju brošuru “Više od otoka”
Na zagrebačkom Place2Go turističkom sajmu na kojemu se od 15. do 17. ožujka očekuje više od 200 izlagača i najmanje 16 tisuća posjetitelja, Virani... Virani na sajmu turizma “Place2Go” predstavljaju brošuru “Više od otoka”

Na zagrebačkom Place2Go turističkom sajmu na kojemu se od 15. do 17. ožujka očekuje više od 200 izlagača i najmanje 16 tisuća posjetitelja, Virani će uz uobičajene aktivnosti na svojemu štandu predstaviti i novu turističku brošuru. Sa sloganom „Više od otoka“, što je osim promidžbene svakako i realna činjenica za brojne domaće turiste i vikendaše, luksuzna brošura na 32 strane predstavlja ljepote otoka Vira, njegov prirodni ambijent i daje kraći opis otoka.

– Ovo je namjenska brošura za Place2Go i bit će nam sjajna referenca za još sadržajniju brošuru koju ćemo izraditi kao višejezično izdanje za strane turiste. U njoj će biti novi momenti, još ljepše fotografije i više informacija vezanih uz otok – kaže Kristina Perić, direktorica destinacijske kompanije Vir turizam koja je izdavač brošure. Moderniziran je i format, pa nova brošura izlazi na 23 x 20 centimetra kao luksuzno izdanje s lakiranom naslovnicom i sadržajem na 100-gramskom papiru u tisku uglednog zagrebačkog Kerschoffseta. Djelatnici Vir turizma koji će ovaj prezentacijski posao odraditi na Place2Go su voditelj Turističke agencije Vir turizam Mate Čulina i djelatnik Srđan Liverić, a njihov nastup na rastućem zagrebačkom sajmu bit će osmi uzastopni. Za Virane i virski turizam Place2Go je od posebnog značaja, jer je jedini relevantni sajam s turističkom ponudom u Hrvatskoj te zbog činjenice da se održava u Zagrebu otkuda na Vir dolazi više od 30 tisuća vikendaša i turista.
Domaći gosti inače čine značajan udio u dolascima i noćenjima turista na Viru, pa su u rekordnoj 2018. godini ostvarili 1.359.067 noćenja (53,8 posto udjela u noćenjima) s rastom od 17,4 posto (prije 1.157.670). U dolascima su Hrvati sudjelovali sa 42.009 (27,1 posto udjela u dolascima), što je povećanje od 27,2 posto (u 2017. je bilo 33.029 dolazaka), odnosno gotovo četiri puta veći rast nego pri usporedbi 2017. i 2016. (tada je rast bio 7,6 posto). Bez obzira na ove podatke o neprekidnom rastu domaćih gostiju, najznačajniji podatak za virski turizam ipak se krije u broju dana koje domaći gosti tijekom godine provodu na otoku. Zahvaljujući brojnim manifestacijama tijekom cijele godine domaći gosti na Viru prosječno su u 2018. godini ostvarili 32,4 noćenja na otoku, što je tri puta više od inače respektabilnih 10,3 noćenja stranih gostiju. Sadržajniji život na otoku, mnoštvo manifestacija i događaja očito su bili dovoljno inspirativni vikendašima za veći broj dana provedenih na otoku, a najveći broj upravo ih dolazi s područja zagrebačke regije.

FOTO: Naslovnica i unutarnji sadržaj nove turističke brošure otoka Vira / Direktorica Vir turizma Kristina Perić

BROSURA_05-1024x450

BROSURA_01-1024x452  BROSURA_00-1024x653  BROSURA_04-1024x458

BROSURA_03-1024x437

BROSURA_02-1024x705

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.