Iako je vijest da je Zadar pobijedio u natjecanju za najbolju destinaciju 2016. godine obradovala gotovo sve Zadrane, ali i mnoge stanovnike drugih gradova, koji su glasovali za naš grad, počeli su se javljati oni koji tvrde da se radi o prevari, odnosno triku.
Pišu po internetu kako se radi o bezznačajnom natjecanju koje organizira nebitna agencija odnosno slabo posjećen portal kojem je jedini cilj zaraditi klikove kako bi se što bolje pozicionirao na Google trazilici.
Tu se spominje i podatak da je glasovalo svega 290.000 osoba, a Zadar je dobio 57.616 glasova.
Nema podataka o tome koliko je glasovalo ljudi iz svjetskih metropola, pa navode da je smiješno da Rim koji ima 2,6 milijuna, a Italija 59 milijuna stanovniks zaostane iza Zadra, ali ne samo i Zadra nego i Novog Sada.
Primjerice, Pariz ima 2,2 milijuna stanovnika, a Francuska 65 milijuna, ali se nije našlo 60.000 ljudi da mu daju glas i pobjede Zadar.
Prag, primjerice, ima 1,2 milijuna stanovnika, a Češka 10 milijuna. I oni su iza Zadra i Novog Sada po broju glasova. Jednako tako i London, koji ima 8,9 milijuna stanovnika, a velika Britanija 64 milijuna.
Za sve te gradove, svjetske metropole i turistička središta cijeloga svijeta, nije glasovalo više od 240.000 stanovnika sveukupno.
Čak štoviše, i Novi Sad ima više glasova od njih.
Objašnjenje za to je činjenica da se radilo o posve nebitnom natjecanju koje nije ni od kakvog značaja. Zadar u konačnici od ove pobjede neće imati nikakve koristi.
Tako se u tim komentarima navodi da su za Zadar glasovali ljudi iz Zadra i iz drugih gradova Hrvatske, a ne turisti, te da itko posjećuje tu stranicu koja je provela natjecanje tada bi vjerojatno u nekoliko tjedana glasovalo par milijuna ljudi.
U nastavku objavljujemo neke od komentara građana…