Aqua park na Kolovarama u subotu od 8 do podne besplatan za djecu!

Nakon što je jedna naša sugrađanka na portalu Kalelarga info iznijela negativno iskustvo koje je doživjela kad se s djecom približila Aqua parku na Kolovarama, gdje je naišla na neljubaznost djelatnika koji ih je potjerao, javio se velik broj građana s komentarima. Jedan dio ju je podržao, neki su i sami doživjeli neugodnosti, dok drugi dio smatra kako gospođa nije postupila ispravno što se požalila medijima, te da je trebala znati da se ulaz naplaćuje i kupiti kartu. Kažu kako su i vlasnici i zaposlenici Aqua parka ljudi koji se bore za egzistenciju, te da je normalno da žele naplatiti usluge.

U komentaru se u ime Aqua parka oglasio Mihovil Bačić koji je napisao slijedeće:

“Poštovani,

Nismo imali namjeru obazirati se na ovakvu vrstu objave i na ponašanje dotične gospođe, ali budući da nas nitko nije pitao za našu stranu priče i da je isključivi cilj ovakve objave diskreditacija nas samih zbog toga što radimo svoj posao, a ego i ponos pojedinaca to ne može izdržati, odlučili smo odgovoriti.

Prije svega, riječ dvije o navedenoj situaciji u kojoj je gospođa sa djecom preplivala zaštitne bove kojima je park ograđen, naravno sa strane koja je najudaljenija od obale i sa strane s koje je najteže uočiti, kako korisnike parka, tako i one koji žele ući bez plaćene karte, te se primila za park. Na takvu situaciju je reagirao naš djelatnik kazavši gospođi da se park naplaćuje na što se ista nasmijala i otplivala par metara dalje. Kada se naš djelatnik udaljio, gospođa je stavila djecu koja su s njom bila u pratnji, na park, na što je djelatnik opetovano upozorio gospođu da se mora maknuti, ona je upitala zašto, a odgovor je bio isti: zato jer se naplaćuje. Gospođa je rekla da će platiti, ali poslije, što nije moguće, budući da je potrebno djeci dati brojeve po kojima mi možemo evidentirati vrijeme ulaska na park te vrijeme koje će korisnik na parku provesti, a to smo bili prisiljeni napraviti na taj način ponukani lošim iskustvima iz prijašnjih godina. Njena reakcija na to je da sad baš neće platiti kad smo “toliko ljubazni” te da će ovo objaviti u novinama.

Unatoč svemu, spremni smo se ispričati dotičnoj gospođi i pozvati je da dođe s djecom na park kako bi vidjela da mi nismo ni drski ni neugodni, nego uvijek profesionalni, ljubazni i uslužni o čemu govore reakcije većine naših kupaca, nekih čak i u komentaru ovog članka. Svjesni smo da se i nama potkradu nekada greške i raznorazni propusti koje smo uvijek spremni ispraviti, ali kada je riječ o odnosu s kupcima tada propusta nema i ne smije biti, budući da su oni upravo razlog zbog kojeg smo u mogućnosti raditi ono za što smo plaćeni.

Nadam se da ćemo ovime završiti ovi priču o ovoj situaciji te da se slične neće ponavljati.

S poštovanjem,

FlipSea Aquapark Kolovare”.

Tijekom današnjeg dana na službenoj Facebook stranici objavili su vijest koja će se zasigurno svidjeti mnogim Zadranima, pogotovo onima koji zbog slabijeg imovinskog statusa do sada nisu imali mogućnost svojoj djeci priuštiti ovakav vid zabave. Ova gesta zaslužuje pohvalu. U nastavku prenosimo obavijest sa Facebook stranice FlipSea Aqua park Kolovare.

“Budući da doživljavmo svakodnevne neugodnosti s tzv. “švercanjem na park” koje kulminiraju i ružnim natpisima po portalima bez da dobijemo priliku izložiti našu stranu priče, odlučili smo organizirati akciju “Samo pitaj!”. U subotu, 05.08., na Dan pobjede, sve zadarske obitelji s osnovnoškolcima mogu doći do našeg parka u vremenu od 09:00h do 12:00h te će djeca dobiti 45 minuta besplatnog skakanja na parku, naravno u broju koji park može zaprimiti tako da su sva djeca sigurna! Sve što trebate napraviti je doći do našeg šatora i pitati slobodno skakanje za svoje dijete. Tada će svako dijete dobiti narukvicu i dok zaposlenici paze na njihovu sigurnost, vi uživajte na plaži! Veselimo se vašem dolasku.”