Vodeća svjetska tvrtka Booking.com provela je istraživanje na uzorku od 21.500 putnika diljem svijeta, a rezultati su pokazali kako 63 posto globalnih putnika i 62 posto putnika iz Hrvatske smatra da je njihov boravak bio bolji upravo zbog angažmana domaćina koji je učinio sve kako bi im omogućio bolji boravak.
Većina se putnika želi osjećati „kao kod kuće“, znanje i lokalne informacije kojima raspolaže domaćin smatraju važnima dok je ipak najvažnije poštivanje njihove potrebe za osobnim prostorom.
Sve to, ali i više svojim gostima omogućuju domaćini iz Bibinja pa su se sukladno svojem trudu našli među deset najbolje ocijenjenih u Hrvatskoj, kako od stranih tako i od domaćih gostiju.
Olivier Gremillon, potpredsjednik Booking. com-a ističe da je jasno da nema ništa poput mogućnosti ljudi da običan boravak pretvore u nezaboravno iskustvo.
Bibinjski domaćini iznimno se trude biti što bolji, pa je pohvala samih gostiju nešto najljepše što mogu dobiti. Svojim predanim radom čine Bibinje tradicionalno šarmantnom destinacijom koja nudi dobrodošlicu i osjećaj pripadnosti okolini u kojoj se gost nalazi.