Na inicijativu direktora Zračne luke Zadar, Josipa Klišmanića, promijenjen je logo Zračne luke Zadar koji postoji već 27. godina. Zanimalo nas je zašto se odlučio na taj potez s obzirom da je dosadašnji logo bio prepoznatljiv, je li raspisan natječaj i koliko je to koštalo. Na pitanja upućena direktoru Klišmaniću odgovorio je stručni suradnik za odnose s javnošću Nikola Barać. Odgovor prenosimo u cijelosti.
“Uprava Zračne luke Zadar d.o.o. odlučila se za postupak odabira i implementacije novog logotipa uoči 50. obljetnice od osnutka Zračne luke Zadar d.o.o.
Planom nabave predviđeno je 35.000,00 kn (bez PDV-a) za novi vizualni identitet Zračne luke Zadar, što iznosom ulazi u proceduru jednostavne nabave.
Proces odabira pozvana su tri potencijalna autora za dostavu rješenja: Josip Zanki, Jelena Franulović i Marko Gržan (Printshop). Do naznačenog roka za dostavu ponuda zaprimljeno je ukupno sedam (7) grafičkih rješenja od navedena tri autora. Stručno povjerenstvo je pregledalo sve zaprimljene radove te donijelo odluku da se nijedno od ponuđenih rješenja ne prihvaća. Sukladno uvjetima dokumentacije o nabavi, ponuditelji su obeštećeni za ponuđene radove, svaki u iznosu od 5.000,00 kn, bez obzira na broj dostavljenih radova.
U sljedećoj fazi Zračna luka Zadar d.o.o. je raspisala međunarodni natječaj za izradu novog logotipa putem servisa 99designs (https://99designs.com). Kroz nekoliko faza provedbe natječaja pristiglo je 230 rješenja, među kojima je i odabrano rješenje. Nagradni fond natječaja iznosio je 1.699 USD, koliko je isplaćeno odabranom autoru putem servisa 99designs.
Zadnja izmjena loga učinjena je 1992. godine te na ovaj način želimo obilježiti novi razvojni ciklus Zračne luke.”
Josip Klišmanić