Kuhari Renato Kraljev i Mario Arbanas s učenicima pripremali jela s jagodama

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Danas se je održala prezentacija novih osmišljenih jela na temu jagode u IMPACT centru u Zadru, u sklopu projekta „Primjena inovativnih metoda podučavanja i komunikacije sukladno smjernicama ruralnog razvoja“ koji započeo je 9. svibnja 2015. godine na kojem je Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola Stanka Ožanića, Zadar nositelj projekta.

Na prezentaciji su sudjelovali kuhari Renato Kraljev i Mario Arbanas koji su osmislili i zajedno s učenicima pripremili i pezentirali tri slana i tri slatka jela s jagodama. Pripremili su slana jela: hladnu salatu s jagodama, mozzarelom, maslinama i bosiljkom; orzotto s jagodama i motrom; svinjski file u umaku od jagoda i zelenog papra i slatka jela: košaricu od prhkog tijesta punjenu jagodama i slastičarskom kremom s umakom od limunske trave;čokoladni musse s jagodama i crnim češnjakom te kolač od čokolade s jagodama u čaši. Ovim projektom se želi povećati interes za uzgoj i konzumaciju jagoda u Zadarskoj županiji, koja ima pogodnu klimu i ostale potrebne uvjete za rast ovog iznimno zdravog i ukusnog voća (jagode su bogate vitaminom C, magnezijem, željezom i folnom kiselinom.

Projekt je financiran iz Europskog socijalnog fonda, u sklopu poziva „Modernizacija školskih kurikuluma u strukovnim školama u skladu s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i potrebama tržišta rada“ u Poljoprivrednoj, prehrambenoj i veterinarskoj školi Stanka Ožanića u Zadru.

Projekt je prijavila Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola Stanka Ožanića uz tehničku pomoć u pripremi AGRRA-e – Agencije za ruralni razvoj Zadarske županije.

Na projektu sudjeluje pet projektnih partnera:nositelj projekta Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola Stanka Ožanića, Zadarska županija, Grad Zadar, Srednja škola Matije Antuna Reljkovića iz Slavonskog Broda i Srednja škola braće Radić iz Kaštel Štafilića. Projekt je započeo u travnju 2015. godine i traje do travnja 2016.

Osuvremenjen i moderniziran školski kurikulum uz uvođenje hidroponskog uzgoja jagoda kao inovativne metode za razvijanje relevantnih strukovnih kompetencija profesora i učenika uz stručno usavršavanje profesora omogućit će korištenje novih metoda poučavanja kojima će se motivirati i animirati učenike za rad u grupama.