Na Skupštini Turističke zajednice grada Zadra usvojeno izvješće za 2018. godinu Na Skupštini Turističke zajednice grada Zadra usvojeno izvješće za 2018. godinu
Turistička zajednica grada Zadra održala je dana 26. ožujka 2019. godine 3. sjednicu Skupštine Turističke zajednice grada Zadra kojom je predsjedao predsjednik Turističke zajednice... Na Skupštini Turističke zajednice grada Zadra usvojeno izvješće za 2018. godinu
Turistička zajednica grada Zadra održala je dana 26. ožujka 2019. godine 3. sjednicu Skupštine Turističke zajednice grada Zadra kojom je predsjedao predsjednik Turističke zajednice grada Zadra, gospodin Branko Dukić. Od ukupno 21 članova Skupštine TZG Zadra, sjednici je nazočilo njih 16 te prema usvojenom dnevnom redu, članovi Skupštine jednoglasno su usvojili Izvješće o radu Turističkog vijeća za 2018. godinu, Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru te Izvješće o izvršenju Programa rada s financijskim izvješćem za 2018. godinu.
Osim izglasane dokumentacije, na temelju službenog dopisa tvrke Intermod d.o.o., umjesto dosadašnjeg predstavnika gospodina Hrvoje Anića delegirana je gospođa Danijela Stanić Halapija za novog člana Skupštine TZ grada Zadra. S obzirom kako je gospodin Anić ujedno obnašao i funkciju člana Turističkog vijeća TZ grada Zadra, jednoglasnom odlukom izabran je gospodin Hrvoje Šestan, predstavnik tvrtke Hoteli Zadar d.o.o. za novog člana Turističkog vijeća TZ grada Zadra.
Iz izglasane dokumentacije za 2018. godinu proizlazi da su ukupni prihodi ostvareni u iznosu od 15.177.195,03 kn, unutar kojih su vrijednosno najznačajniji prihodi od boravišne pristojbe, zatim prihodi od turističke članarine. Ostali prihodi odnose se na prihode iz proračuna Grada, prihode od drugih aktivnosti, ostale nespomenute prihode te prenesene prihode iz prethodne godine.
Ukupni rashodi ostvareni su u iznosu od 13.735.117,87 kn unutar kojih najznačajniji udjel zauzimaju rashodi dizajna vrijednosti, koji se odnose na kulturno-zabavne manifestacije i uređenje turističkog mjesta te komunikaciju vrijednosti u kojoj su najznačajnije aktivnosti vezane uz oglašavanje na stranim emitivnim tržištima, potpora strateškim projektima i udruženo oglašavanje. Ostatak sredstava utrošen je na distribuciju i prodaju vrijednosti, interni marketing, marketinšku infrastrukturu, transfer boravišne pristojbe Gradu, administrativne rashode te ostale rashode.

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.