Na Svjetskoj turističkoj burzi u Londonu (WTM) predstavljena ponuda Zadarske županije Na Svjetskoj turističkoj burzi u Londonu (WTM) predstavljena ponuda Zadarske županije
Proteklih se dana u Londonu od 7. do 9. studenog održao 43. međunarodni turistički sajam World Travel Market (WTM), jedan od vodećih svjetskih putničkih... Na Svjetskoj turističkoj burzi u Londonu (WTM) predstavljena ponuda Zadarske županije

Proteklih se dana u Londonu od 7. do 9. studenog održao 43. međunarodni turistički sajam World Travel Market (WTM), jedan od vodećih svjetskih putničkih i turističkih sajmova, a na kojem je svoju ponudu predstavila i Zadarska županija. Pored Turističke zajednice Zadarske županije kao nositelja i organizatora nastupa, u sklopu štanda svoju su ponudu predstavili i suizlagači, destinacijski partneri među kojima Ilirija, Turisthotel, Hotel Pinija, TZ Grada Zadra, TZ Grada Nina i Zračna Luka Zadar.

Svjetska turistička burza WTM u Londonu jedno je od najvažnijih događanja koje okuplja ključne dionike svjetske turističke industrije i sektora putovanja,  a na kojem se predstavilo više od 180 zemalja i preko 5 tisuća izlagača. Sajam svake godine posjeti više od 50 tisuća profesionalaca u turizmu, a ovogodišnje se izdanje sajma održalo pod motom „Reconnect“ (ponovo povezivanje). Nakon dviju kriznih godina, na ovogodišnjem je WTM-u bio primjetan povratak sajma na razinu prije pandemije.   

Na štandu Turističke zajednice Zadarske županije veličine 18 m2, uređenom s najljepšim motivima iz Zadarske županije, održani su brojni sastanci, susreti i okupljanja, obavljeni razgovori, dogovorene suradnje i iznesene nove ideje. Sudionici su imali priliku ne samo ponovno se i snažnije povezati sa dosadašnjim, nego i uspostaviti nove kontakte. Posebno je stimulirajuća bila živa i pozitivna atmosfera koja je na štandu Turističke zajednice Zadarske županije vladala sva tri dana održavanja sajma.

Povodom nastupa na WTM-u direktorica Mihaela Kadija je izjavila: „Zadarska županija kao turistička destinacija zasigurno zaslužuje ovakav snažniji nastup, a kako bi zajednički s našim destinacijskim partnerima još učinkovitije promovirali turizam Zadarske županije“.  Istaknula je da „sudeći po reakcijama kako domaćih tako i stranih partnera, nastup na ovogodišnjem WTM sajmu je bio više nego uspješan, a činjenica da se  globalna putnička industrija oporavlja svakako ulijeva optimizam i ohrabruje naša očekivanja od predstojeće turističke godine“.