Novi brand identitet i promotivne brošure Turističke zajednice grada Zadra Novi brand identitet i promotivne brošure Turističke zajednice grada Zadra
Tijekom neizvjesne 2020. godine, Turistička zajednica grada Zadra ustanovila je novi brand identitet koji zacrtava smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju. Slijedeći novo vizualno... Novi brand identitet i promotivne brošure Turističke zajednice grada Zadra

Tijekom neizvjesne 2020. godine, Turistička zajednica grada Zadra ustanovila je novi brand identitet koji zacrtava smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju. Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel.
Pored navedenih digitalnih kanala, kreirani su i novi tiskani materijali koji uključuju redizajniran plan grada i četiri atraktivne promotivne brošure. Svaka od četiriju brošura je namijenjena drugačijoj ciljanoj skupini i opisuje različite turističke proizvode karakteristične za naš grad i okolicu.
U osnovnoj i najobimnijoj image-brošuri koja je namijenjena promociji na turističkim sajmovima i drugim manifestacijama u inozemstvu i Hrvatskoj, Zadar je predstavljen kao “dalmatinska metropola i centar Jadrana”. Obiluje atraktivnim fotografijama prvenstveno zadarskih fotografa, najvećim dijelom Stipe Suraća, potom produciranim fotografijama Filipa Brale te motivima autora Ive Perinčić, Fabia Šimičeva, Davora Strenje, Velida Jakupovića Gricka, Mladena Radolovića Mrlje i drugih. Djeluje poput turističke mini-monografije, a stilom, dizajnom i sadržajem korelira s novom web stranicom i općim dizajnom imagea TZ grada Zadra.
Tri manje brošure namijenjene su distribuciji na lokalnom nivou u Turističko informativnim centrima u gradu i okolici, u turističkim agencijama, Zračnoj luci i cruising luci Gaženica te u hotelima i privatnom smještaju. Svaka od tri brošure obuhvaća jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda grada Zadra; kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s predivnim otocima, Petrčanima, Parkovima prirode i Nacionalnim parkovima.
Uz veliku pomoć od strane Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba i nekoliko udruga osoba s invaliditetom iz Zadra, TZ je u suradnji s Upravnim odjelom za EU fondove Grada Zadra pristupila EU projektu pod nazivom Tourism4All.  Cilj tog projekta jest razvoj i promocija prekogranične mreže turističkih destinacija pristupačnog turizma. U sklopu ove suradnje je osnovna promotivna mrežna stranica www.zadar.travel prilagođena za osobe s invaliditetom, a za tiskan je i poseban “Priručnik za rad s gostima s invaliditetom”, koji je tijekom božićno-novogodišnjih praznika 2020. godine poštom dostavljen na adrese svih registriranih privatnih iznajmljivača u Zadru.
Kreativno rješenje i dizajn svih tiskanih izdanja napravila je tvrtka Hoba dizajn studio Zadar.”

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.