SLAVICA JELIČIĆ: Biogradski gradonačelnik Knez niti ima svoj ured niti prima građane! SLAVICA JELIČIĆ: Biogradski gradonačelnik Knez niti ima svoj ured niti prima građane!
U Gradu Biogradu na Moru postoji službenik sa opisom posla: viši stručni suradnik u kabinetu gradonačelnika. Ništa novo i ništa čudno da se zaposli... SLAVICA JELIČIĆ: Biogradski gradonačelnik Knez niti ima svoj ured niti prima građane!

U Gradu Biogradu na Moru postoji službenik sa opisom posla: viši stručni suradnik u kabinetu gradonačelnika. Ništa novo i ništa čudno da se zaposli osoba ako za to postoji potreba. Međutim, Slavica Jeličić, predsjednica Gradskog odbora SDP-a u Biogradu, postavila je pitanje – gdje ta osoba ima ured kad gradonačelnik nema ni ured ni kabinet?!
“Često postavljano pitanje građana Grada Biograda kojim danom kao stranke mogu doći kod gradonačelnika, postavljeno na jednoj od sjednica Gradskog vijeća ostalo je bez konkretnog odgovora. Nekad je to bilo četvrtkom, a sada toga više nema.
Naime, prva stvar koju je gradonačelnik Knez kad je stupio na dužnost napravio su vrata i zaštitar na ulazu u gradsku upravu. Koga na taj način štiti i od koga?! Sebe od građana koji su ga izabrali!” – ističe Slavica Jeličić dodajući kako gradonačelnik Knez nema svoj ured. “Stranke eventualno primi u Gradskoj vijećnici gdje, gle apsurda, radi i njegova stručna suradnica uz još nekoliko zaposlenika. To znači da građani svoje probleme iznose pred auditorijem ili zaposlenici moraju izići na hodnik i gubiti vrijeme ne radeći. Ako ostanu slušati upitno je povjerenje koje građani moraju imati u face to face razgovoru bez publike.
Pošto znamo da se u istoj gradskoj vječnici održavaju svi sastanci, prezentacije, sastanci komisija, nepoznato je kako sve to funkcionira.” – istaknula je Jeličić dodajući kako bi bilo pošteno i korektno prema građanima da imaju jedan dan u tjednu kad mogu svoja pitanja postaviti gradonačelniku.

“To je minimum prava građana!” – zaključuje na kraju gospođa Jeličić.

slavica jelicic