Srednja škola Bartula Kašića Pag mala je otočna škola koja već dugi niz godina obrazuje učenike gimazijskog i ugostiteljskog odjeljenja. Uz to, škola ima i program za osposobljavanje odraslih, za zvanje čipkarica. Iako broji manje od stotinu učenika, škola je to koja se može pohvaliti brojnim uspjesima, aktivnostima, projektima, ali i iznimnim rezultatima svojih učenika, kako onih bivših tako i sadašnjih. Naši učenici najčešće upisuju željene fakultete i na državnoj maturi postižu zavidan uspjeh.
Srednja škola Bartula Kašića Pag jedina je srednja škola na otocima Zadarske županije koja je zahvaljujući predanom radu požrtvovnih i vrijednih djelatnika obrazovala mnoge generacije, današnje liječnike, profesore, novinare, inženjere, pravnike, konobare, kuhare, kao i brojne druge uspješne stručnjake.
Ponosni smo što su naši učenici u školskoj godine 2018./2019. na državnoj maturi u ljetnom roku ostvarili najbolje rezultate u cijeloj Zadarskoj županiji (izvor: Školski e-rudnik, MZO https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/ser-skolski-e-rudnik-3419/3419 ). Prosječna ocjena A razine iznosila je 3,64%, a B razine 3,26%. Također, možemo se pohvaliti i činjenicom da je čak 95,65% naših učenika odabralo težu, A razinu iz Hrvatskog jezika, a 86,96% iz Engleskog jezika. Prošle godine, od ukupno 23 učenika, njih devetero je iz Engleskog jezika na ispitu dobilo ocjenu odličan! Isto tako, u deset godina polaganja ispita državne mature u Republici Hrvatskoj svi su učenici Srednje škole Bartula Kašića Pag položili maturu i upisali se na željene fakultete!
Velika većina naših učenika dolazi iz dvije osnovne otočne škole, a to su Osnovna škola Jurja Dalmatinca Pag (Zadarska županija) i Osnovna škola Antuna Gustava Matoša Novalja (Ličko-senjska županija). Važno je naglasiti kako se u našu školu upisuju, kako učenici s najvišim brojem bodova (80), tako i oni s najnižim bodovima (56). Ta činjenica nije nimalo umanjila njihovu uspješnost, što nam potvrđuju i rezultati državne mature.
Nije jednostavno kada jedan nastavnik mora raditi na četiri ili više nastavnih programa jer to iziskuje puno pripreme, rada, vremena i truda, kako bi svaki učenik u svakom razredu dobio adekvatno znanje i zvanje. Međutim, naši su se nastavnici prilagodili takvom načinu rada i u svom su poslu izuzetno uspješni. Ponosni smo kada naš rad s učenicima dovodi do ovako velikih rezultata i kada gledamo svoje učenike kako ostvaruju svoje ciljeve. Iako su nam uvjeti rada otežani, ovakvi nas rezultati motiviraju za još bolji rad i veselimo se sljedećim generacijama koje nam dolaze.