VELIKI USPJEH Ostvareni najbolji rezultati u povijesti bibinjskog turizma!

U najmnogoljudnijem mjestu Zadarske županije s preko 4.000 stanovnika ove godine je zabilježen pravi turistički bum. Ostvareni su najbolji rezultati u povijesti bibinjskog turizma, izvijestio je Zadarski list.

– Statistički pokazatelji su iznadprosječni u odnosu na isto razdoblje prošle godine, gdje imamo ostvaren rast u dolascima od 24 posto te rast broja noćenja od 16 posto, ističe Jure Fuzul, direktor bibinjske Turističke zajednice.

Najveći porast je ostvaren u privatnom smještaju, gdje je u dolascima ostvaren rast od 29 posto. Do 31. srpnja imali su 17.540 dolazaka. U noćenjima je rast od 30 posto ili 117.466 noćenja.

Smještajni kapaciteti, Visit Bibinje

– Napominjem kako su ovo podaci bez nautičkog prometa. S obzirom da sezona još traje ukupne statističke podatke ćemo prikazati nakon sezone, kaže Fuzul.

U mjestu autentičnog dalmatinskog šušura, sve je na vrijeme bilo spremno za glavnu turističku sezonu. A na odlične turističke rezultate u Bibinjama utjecalo je povećanje kvalitete smještajnih kapaciteta te izgradnja novih turističkih objekata, gdje se kvaliteta smještaja u Bibinjama podigla na zavidnu razinu.

– Ostvarene rezultate najviše dugujemo našim mještanima, iznajmljivačima, ugostiteljima i svim djelatnicima u turizmu na području Bibinja koji su se svojim predanim radom, investicijama, a nadasve gostoljubivošću iskazali kao dobri domaćini što rezultira prepoznatljivom turističkom destinacijom u koju se gost rado vraća, navodi Fuzul, dodajući kako veliku ulogu u svemu ima Općina Bibinje, na čelu sa načelnikom Brunom Bugarijom, jer stvara preduvjete za razvoj turizma, poglavito s aspekta turističke infrastrukture.

Turistička zajednica, prihvaćajući nove svjetske trendove i tehnologije, uvela je najsuvremeniju mobilnu aplikaciju, Visit Bibinje.

– Svjesni smo današnje potrebe i primjene suvremene tehnologije u turizmu bez koje su današnja turistička promocija i razvoj destinacije nezamislivi. Mobilna aplikacija sadrži kategorije od aktivnosti, atrakcija, događanja, gastronomije, informacija o nautičkom turizmu, prikaz svih plaža s točnim lokacijama, mapu mjesta, poveznice na društvene mreže, općenite informacije i ostalo, priča Fuzul, dodajući kako je cilj putem mobilne aplikacije prikazati u realnom vremenu dostupnost smještajnih kapaciteta na području Bibinja, posebice za last-minute goste.

Manifestacije i brendiranje destinacije

Događa se, naime, da gost koji dođe u Bibinje ima problema oko pronalaskom smještaja, posebno na vrhuncu turističke sezone kada je većina smještajnih kapaciteta popunjena.

– Smatramo da ćemo ovim rješenjem skratiti put do pronalaska slobodnog smještaja za svakog našeg gosta te osigurati da svaki gost u vrlo kratkom vremenu pronađe slobodan i adekvatan smještaj i ostane kod nas, smatra Fuzul, dodajući kako je mnoge iznajmljivače sustav eVisitor tehnloški oplemenio.

U svrhu dostupnih kapaciteta, stvorili su “win-win” situaciju, pozitivan osjećaj uspješno dovršenog pregovora između gosta i iznajmljivača.

– Pred nama je prilagodba mobilne aplikacije Visit Bibinje na iOS uređaje, te prijevod na dodatne strane jezike, kao i razvoj funkcionalnosti prijave gostiju putem mobilne aplikacije kroz fotografsko snimanje dokumenta gdje bi se prijava gostiju putem eVisitora omogućila s jednim fotografskim klikom putem mobilnog uređaja, otkriva Fuzul.

Ove godine pripremljeno je preko četrdeset manifestacija raznih sadržaja, od kulturnih, zabavnih do sportskih.

– Očekivanja su svake godine sve veća. Krenuli smo u brendiranje destinacije pod sloganom “Tradicionalno šarmantno”, te nas se putem digitalnih medija može pratiti pod Visit Bibinje i službenim hastagom #visitbibinje, naglašava Fuzul.