Virani predstavili turističku ponudu na sajmu u Varšavi

GLOBalnie Międzynarodowe targi turystyki u poljskim Katowicama od 29. do 31. ožujka prvi je od posljednja dva koraka ovogodišnjeg turističkog i destinacijskog predstavljanja otoka Vira širom Europe, a došao je nakon berlinskog ITB-a i zagrebačkog sajma Place2Go. Voditelj Turističke agencije Vir turizam Mate Čulina i agencijski djelatnik Srđan Liverić već su na jugu Poljske, a nakon Katowica odradit će i turistički sajam u Varšavi čime će u poljskoj metropoli zaokružiti priču sa šestim virskim emitivnim turističkim tržištem.

KATO_003-768x431

– Po onomu što smo dosad vidjeli i doživjeli na GLOBalnie sajmu, možemo zaključiti kako u Poljskoj za Hrvatskom postoji izniman interes. Mi smo u Katowicama sa svojim štandom dio ponude i nastupa Hrvatske turističke zajednice, pa se nadamo kako ćemo uspješno odraditi predstavljanje našeg otoka koji Poljacima nije nepoznat – kaže voditelj Čulina.
Pored Virana svoje turističke proizvode u Poljskoj predstavljaju još Istra, Kvarner i dalmatinske destinacije, pa je iz Varšave do sajma u Katowicama stigla i Agnieszka Stasiak, viša marketinška savjetnica u uredu Hrvatske turističke zajednice u Poljskoj. Poljaci su inače gosti koji na otoku Viru rapidno rastu unazad nekoliko godina, a svoj su vrhunac doživjeli rekordne 2018. godine kada je na noćilo 65.975 poljskih turista, dok je turističke dolaske ostvarilo njih 7.821. U noćenjima su Poljaci tako nadmašili raniju 2017. godinu za 21 posto (prije 54.539 noćenja), čime su postali šesta najuspješnija nacija virskog turizma, dok su u dolascima bili uspješniji za 20,8 posto (u 2017. bilo je 6.474 dolazaka).

KATO_002-768x1024
– Ako zadržimo ili povećamo takav trend rasta noćenja i dolazaka poljskih gostiju, za dvije godine imat ćemo oko 100 tisuća noćenja i približno 10.000 turističkih dolazaka Poljaka. Time će se Poljaci pridružiti našim tradicionalnim gostima Česima i Slovacima koji su već u takvim brojkama. Realno možemo govoriti o uspjehu jer smo poljsko tržište otvorili tek prije nekoliko godina – ističe Liverić značaj i rad na poljskom turističkom tržištu. GLOBalnie u Katowicama je turistički sajam koji ove godine slavi 25. izdanje, a riječ je o međunarodnom eventu kojega posjećuje više od 8.000 ljubitelja putovanja. Izložbeni prostor zauzima gotovo 7.000 metara kvadratnih na kojima se ove godine predstavlja više od 200 izlagača s gotovo 300 sati prezentacijskih programa.

FOTO: Gospođa Stasiak iz poljskog HTZ-a s Viranima u Katowicama