Više od 70 iznajmljivača na edukativnoj radionici o turizmu u Privlaci Više od 70 iznajmljivača na edukativnoj radionici o turizmu u Privlaci
Turistička zajednica Općine Privlaka u suradnji s Turističkom agencijom Adriagate iz Splita organizirala je edukaciju za vlasnike obiteljskog smještaja, koja se održala 25.03.2019. u... Više od 70 iznajmljivača na edukativnoj radionici o turizmu u Privlaci

Turistička zajednica Općine Privlaka u suradnji s Turističkom agencijom Adriagate iz Splita organizirala je edukaciju za vlasnike obiteljskog smještaja, koja se održala 25.03.2019. u O.Š. Privlaka. Na edukaciji je sudjelovalo preko 70 iznajmljivača koji žele pratiti u nove trendove u turizmu.
Na početku sve nazočne pozdravila je direktorica Turističke zajednice Općine Privlaka Iva Zorić i prepustila riječ predstavnicima agencije Adriagate iz Splita, Antonia Pivac zadužena za marketing i Krešimir Glavan referent zakupa za Zadarsku regiju koji je ukratko predstavio turističku agenciju Adriagate.

20190325_183141-1024x768

Nadalje je edukativno predavanje u trajanju od gotovo dva sata održala je Antonia Pivac sa slijedećim temama: novi trendovi u turizmu koji nas očekuju u 2019., poslovanje s portalima, marketing obiteljskog smještaja, objašnjavala je na koji način privući goste uređenom okućnicom, na koji način napuniti smještaj ako je on bez pogleda na more, zašto je važno primati goste s kućnim ljubimcima, kako pripremiti smještaj za fotografiranje i način fotografiranja, kako odgovoriti na pritužbe gosta i istog privoljeti da se ponovno vrati kod istog domaćina, zakonske odredbe privatnih iznajmljivača (kako sastaviti kućni red, kako napraviti cjenik, kako izdavati račune), promjene u svakodnevnom poslovanju povezano sa GDPR-om.

20190325_172614-1024x768
Kratko predavanje održao je i Robert Svilović direktor Regije za poslovanje sa stanovništvom, Raiffeisen banke koji je prisutnima predstavio povoljne turističke kredite. Domaćini su imali prigode slušati kako u vremenu u kojem su tehnologija i internet potpuno promijenili turističko poslovanje što uspješnije poslovati i unaprijediti svoj odnos sa gostom te ostvariti popunjenost izvan glavne sezone. Cilj edukacije je bio pomoći domaćinima u razumijevanju modernog poslovanja, a predavanje je bilo usmjereno kako do uspješne sezone u nadolazećoj 2019. godini.

Trenutno nema komentara na ovaj članak

Registriraj se i komentiraj!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.