Zalogaji Saše Begana, okusi otoka Paga i vina Zadarske županije oduševili Napulj

U Napulju se od 14. do 16. ožujka 2024. održava međunarodni turistički sajam Borsa Mediteranea del Turismo (BMT) na kojem je svoju ukupnu turističku ponudu predstavila i Zadarska županija.

Na jednom od vodećih turističkih sajmova u Italiji, Hrvatska je zemlja-partner što je značajno povećalo vidljivost nastupa, a pored Turističke zajednice Zadarske županije, svoju je ponudu također predstavilo i 10 ostalih partnera iz cijele Hrvatske – regionalnih destinacija, hotelijera, agencija, kao i nacionalni brodar, Jadrolinija.

Partnerstvo i prijateljstvo između Hrvatske i Italije svečano je obilježeno u obliku svečane večere prvi dan sajma, u četvrtak 14. ožujka  s početkom u 20:00 sati u poznatom restoranu s pogledom na cijeli Napulj – Le Arcate. Večeri je nazočilo preko 120 predstavnika diplomacije, gradskih uglednika, medija i poslovnih partnera, a događanje su uz domaćine, direktore i direktorice HTZ-a, TZ Zadarske županije, TZ Paga i TZ Kolana, uveličali veleposlanik RH u Italiji, Jasen Mesić, državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta, Josip Pavić, predstavnici uprave Jadrolinije, kao i trener košarkaškog kluba Napoli, Igor Miličić.

Partner večere bila je TZ Zadarske županije, zajedno s TZ grada Paga i TZ općine Kolan. Tema večeri bila je „Hrvatski turizam: od autentične turističke priče do premium ponude“ u koju se Zadarska županija uklopila predstavivši se vrhunskim eno-gastronomskim proizvodima – ribom, paškim sirom, te vinima.

Naime, Zadarska županija zajedno s otokom Pagom obilježili su aperitivo dio večere. Chef Saša Began pripremio je delicije u obliku zalogaja na bazi ribe, paške skute, šafrana i drugih naših namirnica, a ponuđen je i izbor raznih sireva s otoka Paga i to Paške sirane, Gligore i MIH-a, kao i ninski šokol. Uz zalogaje, gosti su uživali u koktelima na bazi zadarskog Maraschina, te „limoncella“ kojeg rade koludrice te Degarra pjenušac. Uz večeru posluženi su Pošip Kraljevskih vinograda, te Maraština Vinarije Bora.

Doživljaj je dodatno ojačala prisutnost Paškinja u atraktivnim nošnjama, proizvodi vrijednih ruku koludrica iz samostana sv. Margarite u Pagu – paški baškotini, rafajoli, pandešpanji, kao i dalmatinske melodije u izvedbi klape Sol.

Povodom nastupa na BMT-u direktorica Mihaela Kadija je izjavila: Nastavno na program razvoja eno-gastro turizma, odnosno brendiranja regije kao eno-gastro destinacije, jedna od ključnih točaka u programu rada za ovu godinu jest predstavljanje na ključnim emitivnim tržištima upravo kroz taj proizvod. Talijani, kao poznati ljubitelji odlične hrane i pića, ali i našeg podneblja, posebice otoka, pokazuju izniman interes za eno-gastro proizvod čime ih nastojimo privući u pred i posezoni.