Na zadarskom Forumu otvoren je peti po redu Festival cvijeća “Cvijet Zadra”, u organizaciji tvrtke Nasadi i potporu Grada Zadra i Turističke zajednice grada Zadra, a kroz sva tri dana trajanja izložbe pripremljen je raznolik program. Osim izložbe cvijeća, najavljena su predavanja o hortikulturi u Edukativnoj dvorani Kneževe palače, izložba fotografija u Kneževoj palači koja donosi pregled prethodne četiri godine Cvijeta Zadra, razgledavanje Perivoja kraljice Jelene Madijevke, te raznolik glazbeni program.
Prigodni govor na početku održao je direktor tvrtke Nasadi Lenko Ugrinić, koji je kazao kako su ljepote Zadra prepoznate u Europi i svijetu, što potvrđuju brojne nagrade i priznanja, a značajnu ulogu u svemu tome igra i hortikulturno uređenje u koji se ulaže veliki trud, a bitno je za prvi dojam koji posjetitelji stječu.
S obzirom da je zadarski gradonačelnik Branko Dukić bio na službenom putu, nazočnima se obratila dogradonačelnica Jagoda Surać.
Prva nagrada za kreativni izraz u oblikovanju prostora pripala je tvrtci Nasadi d.o.o.-Zadar. Druga nagrada za kreativni izraz u oblikovanju prostora pripala je Podružnici Zrinjavac-Zagreb, a treća nagrada za kreativni izraz u oblikovanju prostora pripala je tvrtci Parkovi i nasadi d.o.o.-Split. Nagradu za najromantičniju gredicu osvojila je tvrtka Nasadi d.o.o.-Zadar, nagrada za originalan spoj cvijeća i mora pripala je Parkovima d.d.-Varaždin, dok je Turistička zajednica Grada Zadra nagradila tvrtku Unikom d.o.o. Iz Osijeka. Nagrada za suvremeni izričaj cvjetne instalacije pripala je zadarskim Nasadima, Nagradu za cvjetni sklad boja pripala je tvrtci Calegra hortikultura iz Zagreba, dok su posebnu nagradu za kreativnost cvjetne instalacije stručno ocjenjivačko povjerenstvo dodijelilo je tvrtci Nasadi za glavnu instalaciju izložbe – cvjetnu kočiju.
Nakon svečanog otvorenja i glazbenog programa u izvedbi Nele Šarić, Zorana Jelenkovića i KUD-a Zadarski tanac, te demo nastupa 93. Zrakoplovne baze Zemunik, uzvanici i građani su se uputili u razgledavanje cvjetnih gredica i obilazak prodajnog dijela.